Skip to main content

Stillingsopslag: Marketingansvarlig til sundhedsfagligt forlag i fremgang

Vi søger en ny medarbejder til at være ansvarlig for markedsføringen og salget af vores ca. 30 årlige udgivelser og de ca. 200 eksisterende titler udgivet primært til medicin- og sygeplejestuderende og sundhedsprofessionelle.

Du bliver ansvarlig for hjemmesiden, presse, Facebook, Instagram, LinkedIn og kontakten til det spændende netværk af specialister, forfattere og organisationer, som vi samarbejder med.

Arbejdet foregår sammen med redaktører og direktør i en effektiv og fleksibel organisation med muligheder for udvikling af dig, marketingsindsatsen og forlagets miljø.

Der er tale om en selvstændig indsats og stor mulighed for indflydelse på arbejdet og initiativerne. Omdrejningspunktet er den høje faglige kvalitet og troværdighed. Det er en fordel, at du interesserer dig for det materiale, der giver en bedre uddannelse/efteruddannelse af sundhedspersonale.

Det er vigtigt med kendskab til hjemmesideadministration, Google og tal bag de sociale medier. Du skal bidrage med tekster og har blik for den flotte grafiske udformning (f.eks. brug af InDesign).

Stillingen er fuldtid.

Forlaget har nu kontor i Roskilde (10 min. fra banegården) og flytter i løbet af foråret 2021 til København (Blegdamsvej 26, 2200 København N) sammen med vores ejere i FADL.

Forlaget er i vækst og har solide planer for at fortsætte med at vokse og forbedre kvalitet inkl. øget digital tilstedeværelse.

Se mere om vores udgivelser på www.fadlforlag.dk

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til direktør Lars Smidt på 41799350

Send en ansøgning og CV til direktion@fadlsforlag.dk så hurtigt som muligt. Vi snakker med ansøgere løbende.