Vi har forsøgt at besvare alle de spørgsmål, som vi ofte hører fra jer. Før du kontakter os, så læs listen med de mest stillede spørgsmål igennem. Hvis du ikke kan finde svar på lige præcis det, du søger, så kontakt os på oplysningerne nederst på denne side.
OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
KØB & LEVERING
Hvor lang er leveringstiden på min ordre?
Normalt ekspederer vores lager i Frederikshavn din bog efter 2 dage og derefter afhænger leveringen af pakkeekspeditionen. Vi plejer at sige mellem 4-6 arbejdsdage. Hvis du ikke har modtaget din pakke inden da, så skriv til redaktion@fadlsforlag.dk for at få et track and trace-nr.
Hvad skal jeg betale for fragt?
Det afhænger af vægten på din ordre, og om den skal ekspederes til Danmark eller til andre nordiske lande, læs mere her.
Hvornår trækker I pengene fra min konto?
Vi trækker normalt pengene fra din konto inden for 6 dage.
Hvor sender I bøger til?
Vi sender bøger til Danmark, Norge og Sverige.
Jeg har købt min bog med rabat, men på min følgeseddel står der fuld pris. Hvorfor?
Det er altid din ordrebekræftelse, som du modtager per mail, som er gældende. Vi har et fjernlager i Frederikshavn, som sender alle vores bøger ud. De har ikke info om rabatter eller fragtpriser, og derfor kan der stå en anden pris på følgesedlen. Den pris, der bliver trukket og som gælder, er altid den fra ordrebekræftelsen.
Min følgeseddel stemmer ikke overens med min ordrebekræftelse. Hvorfor ikke?
Det er altid din ordrebekræftelse, som du modtager per mail, som er gældende. Vi har et fjernlager i Frederikshavn, som sender alle vores bøger ud. De har ikke info om rabatter eller fragtpriser, og derfor vil en anden pris muligvis stå på pakkens følgeseddel. Den pris, der bliver trukket og som gælder, er altid den fra ordrebekræftelsen.
Kan jeg afhente min bog hos jer?
Nej, du kan desværre ikke afhente bøger hos os på forlaget.
Kan jeg afhente min bog i FADL-husene?
Nej, du kan ikke afhente bøger i de respektive FADL-huse.
Kan jeg købe med EAN-nummer?
Det er ikke muligt at købe med EAN-nummer på hjemmesiden. Hvis du ønsker at købe bøger med EAN-nummer, så kontakt os på redaktion@fadlsforlag.dk.
Den bog jeg har købt er ødelagt eller fået skrammer. Hvad gør jeg?
Hvis din bog ikke er i den stand, som det var forventet, f.eks. ødelagt eller har store fejl, så læs mere her om din reklamationsret.
Hvordan annullerer jeg min ordre?
Hvis du fortryder dit køb, kan du benytte dig af din fortrydelsesret, læs mere her.
Hvordan får jeg fat i et presseeksemplar?
Du kan sende en forespørgsel til salg@fadlsforlag.dk. Du skal oplyse hvilken bog du er interesseret i, leveringsadresse samt mail og tlf. nr., så vender vi tilbage.
MANUSKRIPT, BOGIDEER ELLER RETTELSER
Hvor kan jeg sende mit manuskript til?
For at komme i betragtning skal du sende dit materiale, min. 1-2 prøvekapitler, disposition, projektbeskrivelse, lidt om dig selv til redaktion@fadlsforlag.dk. Vi stræber efter at give alle en kvittering samt endeligt svar inden for 6-8 uger.
Jeg er medicinstuderende og har fået en bogidé. Hvad gør jeg?
Du er altid velkommen til at sende bogideer til os på redaktion@fadlsforlag.dk
Hvis jeg har fundet en fejl i min bog, hvad gør jeg?
Hvis du opdager sprogfejl eller trykfejl, så kan du altid skrive til redaktion@fadlsforlag.dk
Kontakt os
Du er altid velkommen til at kontakte os på redaktion@fadlsforlag.dk, hvis du ikke kan få svar på dit spørgsmål her på siden.